miercuri, 17 februarie 2010

Kelly Osbourne explica cum se mentine slaba

Dupa ce a aparut in "Dancing with the Stars", Kelly Osbourne arata foarte bine!
Aceasta dezvaluie secretul siluetei ei: "Mi-am schimbat complet modul in care mananc dupa experienta de la "Dancing with the Stars".  Un truc pe care l-am invatat este sa mananc ceva fara carbohidrati sau fara zahar inainte sa ma culc deoarece pastreaza metabolismul activ.

Se spune ca nu trebuie sa mananci nimic inainte de culcare - dar mi-am dat seama ca ma ajuta daca mananc foarte putin - de exemplu o jumatate de mar sau ceva de genul acesta - inainte de a merge la culcare."

Dupa ce am vazut-o la saptamana modei de la New York mi-am dat seama ca a mancat foarte multe mere.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template Vector by DaPino